2011. december 9., péntek

Ajándékok

Egyetemista koromban kaptam a barátnőimtől hat zöld és hat piros gömböt, egyszerű matt és fényes gömbök minden díszítő csillám és ciráda nélküliek. Gondoltam már rá korábban is, hogy fognak kapni valami kis horgolt díszítést, aminek most el is jött az ideje. Eddig négy zöld gömböt készítettem, az ötödiknél fogyott el a fonalam, de már rendeltem újabb adagot, a jövő héten fog érkezni, addig horgolhatok sálakat, befejezhetem az angyalkákat, már ha kapok a Hobby Művészből Efco keményítőt (megrendeltem, de lehet hogy még most gyártják, mert semmilyen visszaigazolást nem kaptam :( ). Visszatérve a göbökre, hogy ezek miért is ajándékok, nos azért mert nem az én karácsonyfámat fogják díszíteni, hanem a barátnőimét. A zöld gömböket lila Anchor fémes szállal a pirosakat arannyal horgolom. Tudom a zöld lila kombináció kicsit vadnak tűnik, de én tapasztalatból tudom hogy működik, bár az ötlet nem az enyém. 

A mintákat itt találtam, bár majdnem mindegyik gömbnél módosítottam valamit a recepten, így lettek méretesek. Ugye hogy nem is rossz ez az zöld lila párosítás??? 
Ha valakinek ilyen szépséges fémes Anchor fonalra van szüksége, az látogasson el a fonalshop.hu oldalra mert elég kevés rövidáru boltban lehet csak ezeket beszerezni.


Nincsenek megjegyzések: